4 Mayıs 2015 Pazartesi

SİYAHIN ASALETİ İLE BEYAZIN MASUMİYETİNİN MODA İLE FLÖRTÜ

    Siyah ve beyazın birlikte kullanıldığı giysiler çok revaçta. Zıtlık çarpıcı ve görkemli kılıyor kıyafetleri. Durum bu olunca, bende siyah ve beyaz bir kombin yapmak istedim. Kombinimi yaptığım yelek tasarımı, zıtlığın hakkını tam anlamıyla vermiş. Yelekteki zıt renklerin yanında, yaka detayı da bir o kadar dikkat çekici. Bir tarafta yaka varken diğer tarafta yok.
    Bu sene vücuda oturan ve kalçayı örten boy ceketler sezonda boy gösterirken, bunu yeleklerde de görüyoruz. Yeleğin boyunun uzun olması, yeleği elbise formunda kullanmaya itti beni.
    Alt kısma ise yeleğin renkleriyle aynı fakat zıt renk çorap giydim. Siyah ve beyaz çorap bulmak mümkün olmayınca, istediğim çorabı kendim yaptım. Siyah çorabın sağ bacağını, beyaz çorabında sol bacağını kestim ve giydim :) Böylece yeleğin siyah tarafının altına beyaz çorap, yeleğin beyaz tarafının altına da siyah çorap giyerek bütünlüğü sağladım. Her ne kadar elbise formunda kullanmış olsamda, rahat hareket etmek için yeleğin altına mini siyah şort giydim.
    Böyle bir kombinde direk gangster ayakkabı düşündüm. Feminen bir kombinde, maskülen bir ayakkabıyı çok yakıştırıyorum. Hele kombinimiz zıtlık üzerine olunca, feminen ve maskulen çarkın dişleri tam oturuyor.
    Aksesuar olarak kombinime uygun renkte, uzun zincir tek küpe tercih ettim. Retro tarzı yuvarlak güneş gözlüğü ve saat kullandım. Zımba ve çivileri çok sevdiğim için çanta seçimimi, tutma yeri yüzük formunda, zımbalı küçük kutu çanta ile kombini tamamladım.
     Makyajımı giysimin renklerine uygun yaptım. Gözüme çektiğim siyah eyelinerin üstüne, beyaz göz kalemi ile tekrar kalem çektim. Gözümün alt kısmına, yarısına siyah eyeliner sürerken, yarısına beyaz göz kalemi sürdüm.
    Saçımı sezonun trendi olan, ters örgü ile topuz tercih ettim. Makyaj ve saçımın detaylarını en sondaki fotografta bulabilirsiniz.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder