11 Eylül 2015 Cuma

SEN ŞEHİT OĞLUSUN İNCİTME YAZIKTIR ATANI : VERME, DÜNYALARI ALSANDA BU CENNET VATANI

   Günlerdir şehit haberleri var. Hepimiz çok üzgünüz ama ateş düştüğü yeri yakıyor yine...Ortaokul zamanlarımdı. Bir arkadaşımın abisi şehit olmuştu. İlk defa o zaman televizyondan değil de bu kadar yakından tanık olmuştum. Televizyondan gördüğün ve hissettiğin acıyı, yakınında iken kaça katlayarak yaşıyorsun tarifsiz. Bizler belli bir zaman sonra rutin hayatlarımıza devam ettik ve edeceğiz. Tatil planları yapılacak, güzel sofralar kurulacak, yine sohbetler kahveler eşliğinde devam edecek...Buna "kendim de dahil"... Ama şehit annesi, babası, eşi ve arkada bıraktığı evladı için hayat aynı devam etmiyor... Hep gözü yaşlı, hep eksik... Rabbimden büyük sabırlar diliyorum. Hiçbir anneyi Allah evlatsız bırakmasın. Zor zamanlar geçiriyoruz. Türk, kürt, laz, çerkez demeden vatanımız için omuz omuza düşmana karşı çarpışan bir ecdadın evlatlarıyız biz. Rabbimden birlik ve beraberliğimizi bozmaya çalışan tüm düşmanları bozguna uğratmasını diliyorum. Gencecik hayatlar bitmesin ve annelerin gözü yaşlı olmasın inşallah. Böyle zor bir dönemde her zaman olduğundan daha fazla Mehmetciğimize maddi ve manevi destek olmak adına "Mehmetçik Vakfına" bağışta bulunmak, daha fazla kitleye ulaşması ve dikkat çekmek adına paylaşmak istedim.
   
     Mehmetçik Vakfının kendi sitesindeki yazıyı ve sitenin linkini paylaşıyorum...


  • Türk Silahlı Kuvvetlerinde yaptığı vatan hizmeti esnasında; şehit olan veya herhangi bir nedenle hayatını kaybeden Mehmetçiklerin bakmakla yükümlü oldukları yakınları ile gazi ve engelli Mehmetçiklere belirlenen esaslara göre ölüm ve maluliyet yardımı yapmak,
  • Gazi ve engelli Mehmetçiklerin kendilerine sürekli bakım yardımında bulunmak,
  • Söz konusu Mehmetçiklerin çocuklarına bakım ve öğrenim desteği sağlamak,
  • Yardım planına dahil Mehmetçik ve aileleri ile bağışçılara yönelik sosyal destek programları uygulamak,
  • Yardım planını destekleyen bağış, yatırım ve tanıtım programları ile kendini sürekli geliştirmek ve kamuoyunu düzenli olarak bilgilendirmek,
  • Bu faaliyetleri ile ülke düzeyinde sosyal adaletin, toplumsal barışın ve ulusal birliğin güçlenmesine katkıda bulunmaktır.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder