3 Temmuz 2015 Cuma

EĞLENCELİ HAMİLELİK FOTOĞRAFLARIM

   Oğluma olabildiğince güzel anılar, yazılar ve fotoğraflar bırakmak istiyorum. Anne ve babası olarak bizim gözümüzden bir nebze olsun, onu nasıl heyecanla beklediğimizi anlatan, yüzünde tebessüm olacak ve hatta torunlarımıza gösterecek, yıllara şahitlik edecek fotoğraf ve yazılar bırakmak...Belki de bu istek benim hala eski fotoğraflara bakarken hissetiklerimden olsa gerek. Eski fotoğrafları ara ara karıştırıp bakmayı çok seviyorum. O fotoğraflardaki yaşanmışlıklar, anılar zihnimin tozunu alıyor. Her daim canlı ve daha dün gibi hissetmemi sağlıyor.
   Hamilelik dönemimde eşimle birlikte espirili fotoğraflar çektik. Cihangir büyüdüğü zaman nasıl yorumlayacak şu an bilemesekte, biz bu fotoğrafları çekerken çok eğlendik. :)






  Üzerimdeki "Mom to be" kuşağını ben yaptım. Lohusa tacımı yaparken, ne uyguladıysam aynı işlemleri, kuşak içinde uyguladım. Sadece yazı fontu ve büyüklüğü değişti. Harfler ve süsler keçeden. İsme özel lohusa tacımı nasıl yaptığıma bakmak için lütfen BURAYA tıklayınız.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder