22 Aralık 2017 Cuma

BİR DOĞUM GÜNÜ KOMBİNİ VE HOŞGELDİN 35 YAŞIM :)

        Uzun bir aradan sonra yeni yaşımda ve yeni kombinimle blogtayım. Paylaşacak, yazacak çok şey birikti.  Bloga fırsat buldukça yazmaya devam edeceğim. Çocukluğumdan bugünlere gelirken değişmeyen şeylerden biri de, giyinmeye olan ilgim, merakım ve sevgim.
         Her yaptığım kombinde olduğu gibi, bir yıldız parça seçiyorum ve bu seçtiğim parçanın etrafında kombini tamamlıyorum. Bu kombinimde yıldız parçam piliseli tül eteğimdi. Bu sene piliseli etekler çok moda. Piliseli etekler gerek kumaş, gerek triko veya tül olarak vitrinlerde yerini aldı.
         Bende bu kombinimde tül piliseli etek kullandım. Altına dar kesim şort giydim. Üstüne kruvaze body giydim ve altına hiç ayakkabı düşünmedim desem doğrudur. Giyinip aynaya baktığınızda, yaptığınız kombine en uygun parçalar kendiliğinden bir araya geliyor bence...Bende aynaya baktığımda bu kombine en uygun seçimin diz üstü çizme olduğunu düşündüm. Diz üstü çizmeler, geçen sene olduğu gibi bu senede moda ve çok revaçta.
         Uzun piliseli veya kloş bir etek giydiğimde beli ince göstermek için, kalın deri kemer kullanmayı tercih ediyorum. Burada da böyle yaptım. Üzerime düğme ve şerit aksesuarları olan gösterişli bir ceket aldım. Bu ceketi almamın sebebi çizme ile olan bütünlüğü...Ceketin düğme ve kol uçlarındaki parlaklık ile çizmedeki parlaklık bir bütünlük sağlıyordu.
         V yaka kruvaze bodynin dekoltesini tamamlamak için yuvarlak ve damla taşlı kolye taktım. Son olarak çantada bir espiri olsun istedim ve eşimin hediyesi olan ceket görünümlü siyah çanta ile kombinimi tamamladım.
         instagram hesabım: pinar_yargici









2 yorum: