28 Ocak 2015 Çarşamba

PÜSKÜL KÜPELER

        Modayı ve yenilikleri takip etmeyi çok severim. Benim için bu, sadece giyim demek değil... Mutfak araç gereçleri, ev dekorasyon eşyaları gibi hoşuma giden, ilginç bulduğum ve yeni çıkan ürünleri denemeyi severim...
       İş giyime gelince, giyinmek benim için bir ihtiyaçtan öte tutku :) Seviyorum işte, sanırım kokoşum :) Moda olan herşeyi de kullanmam. Kendime yakışacağını düşündüğüm parçaları almak, bana her zaman daha doğru gelir...İlginç ve enteresan bulduğum çoğu şeyi alır ve onu kombinlemeye çalışırım.Kıyafet, ayakkabı, çanta kadar aksesuarlarında bir kombini tamamlamada, çok önemli olduğunu düşünüyorum.
       Bu dönem püsküllerin, aksesuar ve giyimde kullanılması çok revaçta. Bende püskül trendine uyarak, çok beğenerek aldığım küpeleri sizlerle paylaşmak istedim. Püsküllerin aksesuarlarda kullanımına, iyi bir örnek olacağını düşündüğüm "püskül küpelerimi" takdim ederim :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder