16 Eylül 2020 Çarşamba

MODASI GEÇMEYEN ESKİMEYEN JEAN

        Uzun bir aradan sonra, yeni bir kombinle merhaba :) 2 Çocukla hayat hızlı, yorucu ama bir o kadar da keyifli akıyor. Yazmadığım bu süre zarfı içinde Cihangir 7 yaşında, Merter 2 yaşında oldu bile...Tabii canım oğullarım büyürken gebelikte alınan kilolar geri verildi. Uykusuz geceler geri de kaldı :)) O zaman bir kombinle bloga kaldığımız yerden hem başlangıç yapalım, hemde bloga yazmaya devam edelim...

        Kombinime dönersek her zaman olduğu gibi bir yıldız parça seçiyorum ve tüm kombini bu parça üzerinden tamamlıyorum. Bu yıldız parça "jean dizüstü çizmelerimdi." Dizüstü boyda uzun bir çizme, kısa bir kıyafet ile kombinlendiğinde iyi gözüküyor. Çizmenin jean olmasından ötürü, diğer tüm parçalarında jean olmasını istedim. Jean tulum tercih ettim. Tulumun şort şeklinde olması da kullanım açısından rahat olmakla birlikte, kısalığı da çizmelerle bir bütünlük oluşturuyordu. 

       Tulumun üzerine, çapraz yaka jean ceket tercih ettim. Çanta olarak, mavi jean dokulu deri çanta kullandım. Takı olarak boynuma, üçlü gümüş ince zincir ile kombinimi tamamladım. 

        Bu kombinim için kısa bir video da çektim. Böylece, ilk defa kombinimi sadece fotoğraflarla değil, mini bir klip ile de seyirlerinize sunarım. 









YouTube kanalıma abone olmak için buraya tıklayınız.
İnstagramdan takip etmek için buraya tıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder