29 Aralık 2018 Cumartesi

YENİ YIL HEDİYENİZ İLE AYNI ANDA BİR KAÇ YÜZÜN TEBESSÜM ETMESİNE SEBEP OLABİLİRSİNİZ


     Yılbaşı hediyesi almadıysanız çok güzel bir öneri ile geldim. Hatta aldıysanız bile, yine bu paketlerden satın alıp, hediyeniz ile birlikte verebilirsiniz. Ben öyle yaptım...
      Kahve Dünyasından alışveriş yaparım ve birçok ürününü de çok beğeniyorum. Bu seneki yılbaşı paketlerimi, kahve dünyasının "Darüşşafaka Cemiyeti" için hazırlamış olduğu paketlerden ve bardaklardan satın alıp, hediye paketlerimi oluşturdum. Ödemiş olduğum bu paketlerin ücretleri, Darüşşafaka Cemiyeti'ne bağış olarak gitti.
      Darüşşafaka Cemiyeti, anne veya babası hayatta olmayan yetenekli ancak maddi olanakları yetersiz çocukların eğitimini üstlenen bir kuruluştur. Bu hediye paketleri ile yalnızca bir kişinin değil, aynı anda birçok kişinin yüzünde tebessüm oluşturabilirsiniz...


      Ayrıca bu sene evlenecek olan çiftlere de bir önerim var...Nikah şekeri yerine, Darüşşafaka Cemiyeti'ne bağış yapabilirsiniz. Onlarda yapmış olduğunuz bağış karşılığında, misafirlerinize hediye olarak vereceğiniz magnetleri size gönderiyorlar. Magnetlerin üzerinde "Nikah şekeri yerine size gelecek için bir ışık armağan etmek istedik. Sizin adınıza Darüşşafaka Eğitim Kurumu'na bağış yaptık." yazıyor...Bu magnetleri alan misafirleriniz, bu yazıyı okuduklarında eminim yüzlerindeki tebessüm ile birlikte çok memnun olacaklardır. Ben 2012 yılında evlendiğimde, öyle yapmıştım. Bu konu ile ilgili, daha önce blogta yazı yazmıştım. Okumak isterseniz lütfen BURAYA tıklayınız.  
    Bu hayatta, geriye dönüp baktığımızda sadece dokunabildiğimiz kalp kadar iz bırakacağız.
    Yeni bir yıla girerken çok daha fazla kalbe dokunmayı, hepimiz adına diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder