27 Haziran 2015 Cumartesi

CİHANGİR BEBEK SENİ BEKLİYORUZ PARTİSİ

     Bebek partisi yapmak istememin başlıca sebebi, doğuma sayılı haftalar kala tüm sevdiklerimi görmek, moral depolamak ve bu tatlı heyecanlı bekleyişi paylaşmaktı. İlk hamileliğimdi. Herşeyi araştırıp okusamda tecrübe etmek, yaşamak başka birşey. Doğuma az bir zaman kala  hem sabırsızlanıyor, hem bir yandan endişeleniyordum. Rabbimden duam, oğlumu sağlıklı bir şekilde dünyaya getirip kucağıma almaktı...


    Hamileliğimin son zamanlarında sabırsızlıkla, heyecanla, ara ara endişelerle ve bolca mutlu mesut hayaller kurarak geçiyordu :) Tabii her bebeğin karakteri farklı. Bakalım bizim bebek huysuz mu yoksa uysal mı bir bebek olacaktı. Bunları düşününce kesinlikle "babyshower" yapmaya karar verdim. Çünkü daha sonra bebekle beraber kendi düzenini oturtana kadar, çok yakın olduğun insanlarla bile görüşmek maalesef bir süre rafa kalkabiliyor . [ Bu arada parantez içinde belirtmeden edemeyeceğim. Rabbim malum etmiş bana...Cihangir kucak delisi bir bebek oldu. Sütüm yeterli gelmediği için doktorumun tavsiyelerinden biride sık emzirmekti. Kokuma fazlaca alışan bebeğim kucağımdan ayrılmak istemiyordu. Bırakınca ağlıyor, kucağıma aldığım an susuyordu. Sosyal hayatı bırak, tuvalete zor gider oldum :) Ama "zaman" herşeyi Cihangir ile birlikte yapmayı ve gezmeyi de öğretti tabii o ayrı :) ]
     Bu parantezden sonra konuya tekrar dönecek olursak, çevremde daha önce babyshower yapmış kimse yoktu. Çevremde kimse yapmayınca katılma şansım da olmadı. Hatta bazı davet ettiğim misafirlerime yukarıdaki yazdıklarımı anlatarak, bu tatlı heyecana ortak olup, birlikte olmak istediğimi belirttim. Tabii şimdi çevremde bilmeyen yok. Ama o zamanlar (2013 yılında) çevremde bu kadar popüleritesi yoktu ve pek bilinmiyordu. Ama olsun ilkler her zaman özeldir :) Bu yüzden babyshower yerine Türkçeye en yakın şekilde ifade etmek için "CİHANGİR BEBEK SENİ BEKLİYORUZ PARTİSİ" dedim :)
     Partim için hazırlamış olduğum davetiyeler :) Davetiyeleri nasıl yaptığımı anlattım. Davetiye ve kendi yaptıklarımı anlattığım bir diğer yazı için lütfen BURAYA tıklayınız...


    Daha önceden o gün giymek için, tunik ile elbise arasında kalan mavi renk, eteği fistolu kıyafet almıştım. Fakat maalesef giyemedim. Giydiğimde olduğumdan daha kilolu beni gösterdi. Evdekilerde aynı kanıda olunca bu kıyafetten vazgeçip, eşimin önerisiyle kırmızı-siyah tulumumu giydim. Her iki kıyafeti de paylaşıyorum...




     Elimden geldiğince o gün için evimi süsledim.









       Tabi fotograf çekerken  süslerden unuttuğumuz, gözümüzden kaçanlarda oldu. Biraz daha fazla süs vardı fakat maalesef atlamışız :( O da bizim nazar boncuğumuz olsun artık...
        Dresuarın üzerine hediyeliklerimi koydum. Piyano tuşlu askılığıma da yaptığım kolyeleri astım. Kapıda misafirlerimi espirili bir şekilde karşılamak istemiştim. Emzik kolyeleri her gelen misafirimin boynuna astım :)
        


    Canım annem (Türkiş Sultanım) sağolsun günler önce geldi. Tüm ikramlık yiyecekleri annemle birlikte hazırladık. Halamız sevgili Minem bir gece önce gelerek hazırlıklarda bize yardım etti. Ne kadar teşekkür etsem azdır. 
    Pastam tam istediğim gibi geldi. Çikolata ve bütün fıstıklarla bütünleşmiş çok leziz bir pastaydı. Zaten kilo olarak, ipin ucu kaçmıştı. Hele de pastayı görünce, benim kafa formatlandı :) Sadece "beni ye" komutunu algılıyordu :)  Tıka basa yedim...





   Soframızdaki İkramlarımız...







    Babyshower pastamı keserek partiyi başlattım :)




     Misafirlerimden Cihangir'in büyüdüğünde okuması için, hatıra yazı yazmalarını rica ettim. Yaptırdığım "SİZ YAZIN CİHANGİR YILLAR SONRA OKUSUN" hatıra blok notlarına birbirinden güzel ve eğlenceli yazılar yazdılar. Cihangir büyüdüğünde kendisine teslim edilmek üzere şimdilik bende saklanmaktadırlar :) Herkese sonsuz teşekkürler...




   Bu günü fotograflarla ölümsüzleştirirken, babyshower çerçevemle daha da unutulmaz kıldık :) Tüm misafirlerimle tek tek babyshower çerçevemle fotograf çektirdim. Ben eşimle olanı sizlerle paylaşıyorum...



   Benim için harika bir gündü. Beni yalnız bırakmayan, annelik heyecanımı paylaşan tüm değerli büyüklerime ve dostlarıma candan teşekkürlerimi sunarım. İyi ki varsınız...Bu mutlu günden bir kare...


     Bu güzel günün sonunda oğlumla birlikte, misafirlerimizden çok güzel hediyeler aldık :)




   Bizde misafirlerimize günün anısı olarak, içinde biberon buzdolabı süsü ve lokum külahı olan hediyelerimizi takdim ettik :)


     Günün sonu;  mutlu, huzurlu, keyifli, azıcıkta yorgun, sevgi pıtırcığı, pekçe şımartılmış bir gebe :) 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder