10 Nisan 2015 Cuma

KÜRK MANTOLU MADONNA

      Sabahattin Ali'nin "Kürk Mantolu Madonna" kitabı, ölmeden önce okunacaklar listesine eklenmesi gereken, bir solukta okunası bir eser...Bu kitabı daha önce okumama rağmen, bugün tekrar alıp okumaya başladım. Beni derinden etkileyen bir kitap. Normalde bir kitabı okuduğumda, üzerinden çok zaman geçmiş olsa bile, tekrar alıp okumam. Ama bu kitabı defalarca okuyabilirim. Bir yandan bu kitabı size anlatma heyecanı duyarken, bir yandan da kitaptaki hikayeyi anlatarak büyüsünü bozmak istemiyorum.        
      Kitap hakkında kısaca şunları söyleyebilirim...Sıradan, basit, hatta aptal sıfatını yakıştırdığımız, dışarıdan bize böyle yansıdığını düşündüğümüz nice insanların içinde, büyük bir hazine yattığını ve önyargılarımızın bir insanı harcamada nasıl acımasız olduğunu göstermekle birlikte derin bir aşkı anlatan bir roman...Hikayenin kurgusu mükemmel. Kitabın başları her ne kadar yavaş ilerlese de okudukça hızla akıp giden bir kitap halini alıyor. Kitabın büyüsünü bozmamak ve bu kitabı okumanızı tavsiye etmek üzere, kitap hakkındaki yorumumu sonlandırıyorum :)

     
       Çocukluktan beri beğendiğim kitapları büyük bir özenle koruyup, saklarım. Sabahattin Ali'nin "Kürk Mantolu Madonna" kitabını da aynı hassasiyetle saklıyorum.
       Kitap dosttur, sırdaştır, heyecandır, tutkudur, bilmediğimiz hayatlara dokunuş, gitmediğimiz yerlere yolculuktur...Bazen içinde kaybolduğumuz, bazende kendimizi bulduğumuz bir dünyadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder