8 Mart 2015 Pazar

KIŞ BİTMEDEN SEZONUN MARJİNAL TRENDLERİNE GÖZ ATALIM


      Genel giyim tarzım yıllardır siyah rengin hüküm sürdüğü kurukafa, çivi zımbalar, danteller ve deriler ile mikslenmiş gotik tarzdır. "Nerden geliyor bu gotik tarz derseniz?" müzikten diyeceğim :) 14 yaşından beri metal müziğe ilgi duydum. Bu ilgi zaman içerisinde tutkuya dönüştü. Metalica, İron Maiden, Ozzy Osbuorne, Alice Cooper, Whitesnake, Manowar, Judas Priest, Slayer, King Diamond, Death, Lamb of God, Arch Enemy, Türk gruplardan Pentagram....... ve bu liste uzar gider. Tabii hızla akıp giden gençlik yılları ve Doro :) Etkilendiğim kadınlar listesinde baş sırada yer alır. Zamanla death metal ve brutal vokale tutkunluğum beni Angela Gossow'a yakınlaştırır. Fakat tarzım etrafımdaki kişilere göre daha marjinal olsa da kesinlikle her zaman gideceğim yerin konumuna ve durumuna uygun giyinirim.
      Ortaokulda bir öğretmenim "Zaman hızla akacak ve sizler yarın iş hayatında yerinizi alacaksınız. Bir çok insan tanıyacaksınız. Size nasihatım "kıyafetlerinizle karşılanır, fikir ve düşünceleriniz ile uğurlanırsınız" o yüzden gittiğiniz ortama uygun giyinin ve kendinize özenli olun" derdi. O gün bugündür bu söz aklımdadır...Ne güzel demiş benim hocam...Gerçekten sizi tanımayan insanlar sizin kişiliğinize ve geçmişinize ait hiçbirşeyi bilmeden sadece dış görünüşünüze göre değerlendirirler. Bende buna dikkat eden biriyim. Ortamın ve şartların gerektirdiği gibi giyinmeyi tercih etsemde bana ait özgür zamanlarda giyim tarzım daha marjinaldir. Buna istinaden bloğumda "giydiklerim" üzerine paylaşımlarımda klasik bir elbise, kalem etekle de görmeniz mümkün fakat yine bu parçaları elimden geldiğince aksesuarlarım, ayakkabı ve çanta seçimlerimle tek düzelikten çıkarmaya özen gösteririm.
        Kışın bitmesine sayılı günler kala sezonun trendlerini tek kombinde harmanlayıp paylaşmak istedim. En dikkat çekici parça jartiyer görünümlü yüksek bel kot pantalon. Bu sene pantalon ve şortlarda yüksel bel kesimi bolca görüyoruz. Bende düşük bel giymekten sıkılmış biri olarak, yüksek bel kesimleri çok sevdim. Göze çarpan ikinci parça plak çanta olsa gerek :) Bu tip parçaları aksesuara dönüştürüp üzerimizde taşımak çok keyifli. Ben bu çantayı kullanmaktan büyük keyif alıyorum.
        Gelelim boğazlı kazağa...Boğazlı kazak diyorum çünkü bu ad ile satılıyor. Bu kazağı farklı kılan önden açılan penceresi. Bana daha çok pelerin görünümlü kazak hissi uyandırıyor.
        Yine bu sezon pleksi kolyeler revaçtaydı. Kolye kendime ait. Kendi yapmış olduğum kolyelerden biri. Bu kolyeyi nasıl yaptığımı görmek için lütfen buraya tıklayınız. Aksesuarlarımı kendim yapmayı severim. Aksesuar yapmak keyifle uğraştığım hobilerden biridir...Kolyemde antrasit renkte kurukafa ve taşlar olduğu için, yine antrasit renkte iskelet görünümlü el aksesuarı kullanmayı tercih ettim. Berem ise annem (Gülçin Sultan) tarafından örüldü. Bu sene dışarı çıktığımda başımdan hiç çıkarmadım desem yeridir. Çok severek kullanıyorum. Sevgili anneme buradan da tekrar teşekkür ederim. Ellerine ve emeğine sağlık.
        Bu bereye "slogan etiketini" ben diktim. Slogan etiketli bereler çok moda. Fiyat olarak pahalı gelince etiketi temin edip kendi bereme dikmeyi daha uygun gördüm. Sonuçta gayet başarılı oldu. "Kafa Gitti" cümlesini seçmemin sebebi de bu aralar unutkanlıklar üst üste binince, bu cümleyi çok kullanır oldum ve bereme bu etiketi diktim :)
        Son sırayı botlara ayırdım. Dolgu topuğun rahatlığı, çivilerin wamp görünümüyle yürümesi en rahat ve en havalı bot diyebilirim :) Hem tarzdan ödün verme, hemde rahatlıktan...daha ne olsun :)




     

 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder